1.Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz zasad
przebywania na terenie hotelu.
2.Regulamin obowiązuje wszystkich Gości Hotelu Polskiego Sp z.o.o.
3.Regulamin jest dostępny w recepcji hotelowej, w każdym pokoju hotelowym
§2 DOBA HOTELOWA
1.Doba hotelowa trwa od 14.00 do godz. 11.00
2.Życzenie
termin najmu pokoju .
3.Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w hotelu w przypadku
niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§3 REZERWACJA I MELDUNEK1.Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu ze zdjęciem
potwierdzającego jego tożsamość
2.Osoby nie zameldowane mogą3.W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty
za daną dobę hotelową.
§4 USŁUGI1.Hotel świadczy usługi zgodnie z kategorią i standardem.
2.Hotel świadczy dodatkowe odpłatne usługi a informacja o nich zawarta jest w informatorze hotelowym
Znajdujących się w każdym pokoju.
3.Do opłaty za rozmowy telefoniczne doliczana jest marża.
4. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1.W hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
2.Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien wyłączyć urządzenia elektryczne (tv, klimatyzację, czajnik, żelazko), zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, zamknąć drzwi kluczem i pozostawić go w recepcji..
3.Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za zniszczenia wyposażenia lub urządzenia 4.W pokojach gdzie widnieje zakaz palenia, osoby łamiące przepis będą obciążane dwukrotnością ceny pokoju w celu rekompensaty za wyłączony pokój ze sprzedaży.
§6 ODZPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU1.Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wyniesionych przez osoby korzystające z usług hotelu regulują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
2.Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym
będą odsyłane na adres wskazany przez Gościa. Pozostałe rzeczy przechowywane sąPo upływie terminu przedmioty te przechodzą na rzecz hotelu.
§7 REKLAMACJE
1.Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2.Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja.
3.Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§8 INFORMACJE1.Meble w pokoju, wyposażenie łazienki i dekoracje w pokoju hotelowym stanowią element wyposażenia.
2.W hotelu panuje całkowity zakaz palenia tytoniu, z wyjątkiem pokoi3.Na terenie hotelu dopuszcza się obecność psa lub kota, tym samym właściciel zobowiązany jest do dopilnowania, aby zwierze nie zakłócało pobytu innym Gościom oraz odpowiada materialnie za wyrządzone przez niego szkody.